Шкільне методичне об'єднання класних керівників
Проблема над якою працює МО: "Народна педагогіка - важлива частина національного виховання"
До складу методоб’єднання входить 6 класних керівників.
Голова МО Михальченко Н.В.
Члени МО Нікіфорова Н.Ю - класний керівник 2,4 кл.
Казак Л.В. – 1,3 кл.
Полуденко С.Б. – класний керівник 5,6 кл.
Бойко С.О. – кл.керівник 7 кл.
Полякова А.В. – кл.керівник 8 кл.
Шкрабак Л.В. – кл.керівник 9,10 кл
Шкільне методичне об’єднання класних керівників – одна з форм методичної роботи в школі, що дає можливість для підвищення рівня фахової майстерності педагогів.
МО класних керівників Кричунівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ» виявляє творчий потенціал класного керівника, вихователя, задовольняє їхні потреби в актуалізації індивідуального підходу й оригінальних розробок, активізує позицію кожного вчителя, забезпечує колективне вивчення навчально- виховних завдань і творче співробітництво педагогів.
Члени педколективу нашої школи прагнуть зробити шкільне життя дітей насиченим , змістовним , цікавим . У зв’язку з цим у школі склалася певна система роботи з учителями , органами учнівського самоврядування , громадськими організаціями . Усі учні школи є членами шкільної родини «Соняшник» . Школа – родина має три ступені :
। - молодші школярі (1-4 кл.) – «Бруньочки» ;
॥ - середня школа (5-9 кл.) – «Квіточки»;
॥। - старшокласники (10,11 кл.) – «Ягідки» .
Кожна ступінь поділяється на сімейки :
«Бруньочки» - «Бджілки» , «Чомусики»;
«Квіточки» - «Лелечата» , «Романтики» , «Дивоцвіт» , «Зоряниця»;
«Ягідки» - «Крапельки» , «Весела сімейка» .
Кожна сімейка має свій девіз , речівку , сімейну пісню , галстук , прапор . Ведуться родинні альбоми , де зібрано всі матеріали про дітей , батьків , родинне дерево кожного учня . На сторінках альбомів учні самостійно записують про все цікаве , чим живе сімейка , наклеюють фотокартки , які відображають життя класу .
Тематика засідань
- Удосконалення родинного виховання учнів. (вересень)
- Стан роботи по формуванню ціннісного ставлення до природи. Превентивне виховання учнів – пріоритетний напрямок виховання. (листопад)
- Сутність і особливості розвитку особистості. (січень)
- Сучасні підходи до формування у школярів здорового способу життя. (квітень)
Завдання виховної роботи закладу
- Сприяння виробленню особистістю ціннісного ставлення до навколишньої діяльності та до самої себе , активної за формою та моральної за змістом позиції .
- Стимулювання внутрішньої і зовнішньої активності учнів , їх оптимальної участі в суспільній діяльності .
- Розвиток адаптаційних можливостей школярів , необхідних для ефективної взаємодії з навколишнім соціумом .
- Підвищення виховного впливу пізнавальної діяльності на соціальну адаптацію вихованців і єдність змісту навчання з виховної роботи в цілому .
- Активізувати співпрацю вихователів , класних керівників із соціальними службами села та району і щодо роботи з соціальної адаптації .
- Поширити застосування інноваційних форм виховного впливу на соціальну адаптацію школярів .
МО класних керівників у 2016/2017 навчальном році ставить такі завдання:
1.Постійно брати участь у роботі школи передового,перспективного і новаторського педагогічного досвіду.
2.Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати в своїй роботі досвід колег.
3.Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.
4.Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.
5.Приділяти особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми.
6. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.
7. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сімї у становлені юної особистості.
8. Залучити батьків до активної участі в організації і проведені позакласних заходів.
9.Виховати інтерес до вивченя рідного краю, почуття патріотизму.
10.Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.
11.формувати життєво творчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно-орієнтованоїоснови.