Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 25.04.2024, 02:56

Кричунівський  НВК    "ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ"

Любашівського району
Одеської  області
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 13
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

ШМО класних керівників

Шкільне  методичне  об'єднання  класних керівників

Проблема  над  якою працює  МО:  "Народна  педагогіка - важлива  частина  національного  виховання"

 До  складу  методоб’єднання  входить  6  класних  керівників.

Голова  МО   Михальченко  Н.В.

Члени  МО  Нікіфорова  Н.Ю  -  класний  керівник  2,4  кл.

Казак  Л.В. – 1,3 кл.

Полуденко  С.Б. – класний  керівник  5,6  кл.

Бойко  С.О. – кл.керівник 7 кл.

Полякова А.В. – кл.керівник  8 кл.

Шкрабак  Л.В. – кл.керівник  9,10 кл

Шкільне  методичне  об’єднання  класних  керівників – одна  з  форм  методичної  роботи  в  школі,  що  дає  можливість  для  підвищення  рівня  фахової  майстерності  педагогів.

  МО  класних  керівників  Кричунівського  НВК  «ЗОШ  І-ІІІ ступенів – ДНЗ»  виявляє  творчий  потенціал  класного  керівника,  вихователя,  задовольняє  їхні  потреби  в  актуалізації  індивідуального  підходу  й  оригінальних  розробок,  активізує  позицію  кожного  вчителя,  забезпечує  колективне  вивчення  навчально-  виховних  завдань  і  творче  співробітництво  педагогів.

     Члени педколективу нашої школи прагнуть зробити шкільне життя дітей насиченим , змістовним , цікавим . У зв’язку з цим у школі склалася певна система роботи з учителями , органами учнівського самоврядування , громадськими організаціями . Усі учні школи є членами шкільної родини «Соняшник» . Школа – родина має три ступені :

     । - молодші школярі (1-4 кл.) – «Бруньочки» ;

     ॥ - середня школа (5-9 кл.) – «Квіточки»;

     ॥। - старшокласники (10,11 кл.) – «Ягідки» .

Кожна ступінь поділяється на сімейки :

  «Бруньочки» - «Бджілки» , «Чомусики»;

  «Квіточки» - «Лелечата» , «Романтики» , «Дивоцвіт» , «Зоряниця»;

  «Ягідки» - «Крапельки» , «Весела сімейка» .

   Кожна сімейка має свій девіз , речівку , сімейну пісню , галстук , прапор . Ведуться родинні альбоми , де зібрано всі матеріали про дітей , батьків , родинне дерево кожного учня . На сторінках альбомів учні самостійно записують про все цікаве  , чим живе сімейка , наклеюють фотокартки , які відображають життя класу . 

Тематика  засідань

  1. Удосконалення  родинного  виховання  учнів.                (вересень)
  2. Стан  роботи  по  формуванню  ціннісного  ставлення  до  природи. Превентивне  виховання  учнів – пріоритетний  напрямок  виховання. (листопад)
  3. Сутність  і  особливості  розвитку  особистості.  (січень)
  4. Сучасні  підходи  до  формування  у  школярів  здорового  способу  життя.  (квітень)

                      Завдання виховної роботи закладу

  1. Сприяння виробленню особистістю ціннісного ставлення до навколишньої діяльності та до самої себе , активної за формою та моральної за змістом позиції .
  2. Стимулювання внутрішньої і зовнішньої активності учнів , їх оптимальної участі в суспільній діяльності .
  3. Розвиток адаптаційних можливостей школярів , необхідних для ефективної взаємодії з навколишнім соціумом .
  4. Підвищення виховного впливу пізнавальної діяльності на соціальну адаптацію вихованців і єдність змісту навчання з виховної роботи в цілому .
  5. Активізувати співпрацю вихователів , класних керівників із соціальними службами села  та району і щодо роботи з соціальної адаптації .
  6. Поширити застосування інноваційних форм виховного впливу на соціальну адаптацію школярів .

МО класних керівників у 2016/2017 навчальном році ставить такі завдання:         

1.Постійно брати участь у роботі школи передового,перспективного і новаторського педагогічного досвіду.

2.Стежити за новинками в педагогічній літературі, вивчати і впроваджувати    в своїй роботі досвід колег.

3.Приділяти більшу увагу проблемам молодих класних керівників, їх адаптації до шкільного життя.

4.Посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень.

5.Приділяти особливу   увагу організації роботи з обдарованими дітьми.

6. Працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих дітей, забезпечення їх самореалізації.

7. Спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій школи і сімї у становлені юної особистості.

8. Залучити батьків до активної участі в організації і проведені позакласних заходів.

9.Виховати інтерес до вивченя рідного краю, почуття патріотизму.

10.Працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

11.формувати життєво творчу юну особистість шляхом впровадження основних принципів особистісно-орієнтованоїоснови.   

 

Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Використовуються технології uCoz